2023年4月20日 星期四

【對抗恐懼】

人智學基督教社群牧師 亞當畢德斯頓 /賴心詩  

願那些朝我而來的事件

來到我面前;

願我能透過

我們走在其上 天父的平和之地

寧靜地接受他們

 

願尋求我的人

來到我面前;

願我能以一顆理解的心

藉由我們依存著 基督無止息的愛

接受他們

 

願尋求我的靈們

到我面前

願我能透過 

使我們能看見的 癒療的靈性之光

以清醒的心  接受他們

 


Against fear                           By Adam Bittleston

 

May the events that seek me

Come unto me;

May I receive them With a quiet mind

Through the Father's ground of peace

On which we walk.

 

May the people who seek me

Come unto me;

May I receive them

With an understanding heart

Through the Christ's stream of love

In which we live. 

 

May the spirits who seek me

 

Come unto me; 

May I receive them With a clear soul

Through the healing Spirit's light

By which we see.