2021年12月5日 星期日

心靈週曆 第 36週 12/5-12/11/2021

史代納博士著                       多蘿提亞.密兒賴心詩合譯校訂


在我心靈存在深處 訴說著,

專注于這個啟示,

神秘地這宇宙的話語:

讓你努力工作的目標充滿了

我明亮的靈性之光,

透過我來犧牲你自己。

 

36nd  week 

Within my beings depths there speaks,

Intent on revelation,

The cosmic Word mysteriously:

Imbue your labor’s aims

With my bright spirit light

To sacrifice yourself through me.

 

光中的孩子﹣兒童的心靈週曆

作者  麥可波頓

36  

從我心最深處的地方,我聽到了

一定要聽見的聲音,

這強大音聲發出的字語:

 

讓光在你心中,明亮,清晰,

 並在思維和行動中,閃耀。

 如此你將是我真正的孩子。

 

36th  week   

From the deepest part of my heart, I hear

The voice that must be heard,

The mighty- sounding Word:

 

“ Let light within you, bright and clear,

 In thoughts and actions, shine.

 Then will you truly be a child of mine.”