2011年12月18日 星期日

心靈週曆

 38  基督聖誕
我感到在我內心的靈之子
自魅惑中解脫出來。
在心的欣喜中有
神聖宇宙孕育的話語
天堂的希望之果,
出自我的生命敬虔的根源
在遠方的世界歡喜生長。

38th  Christmas week
The spirit child within my soul
I feel freed of enchantment.
In heart-high gladness has
The holy cosmic Word engendered
The heavenly fruit of hope,
Which grows rejoicing into worlds afar
Out of my beings godly roots.

 39 12/29-1/4/2012
承伏於靈界的啟示
我獲得宇宙生命之光;
思維的力量,不斷增長更加清晰,
獲得力量給予我到我自身,
這來自思考者能量中的自我感知
因而加快釋放了它自己。

39th  week 12/29-1/4/2012
Surrendering to spirit revelation
I gain the light of cosmic being;
The power of thinking, growing clearer,
Gains strength to give myself to me,
And quickening there frees itself
From thinker’s energy my sense of self.