2016年12月31日 星期六

心靈週曆 第 39週 1/1-1/7/2017

史代納 博士著                       多蘿提亞.密兒 賴心詩 合譯校訂

接納靈界的啟示
我獲得宇宙生命存在之光;
思維的力量,成長,
為我自己獲得了 明晰的我,
並從思維者的自我力量中那裡清醒

讓我釋放了它自己。


39th  week 1/1-1/7/2017
Surrendering to spirit revelation
I gain the light of cosmic being;
The power of thinking, grows,
Gaining clarifyingly myself for me,
And wakening there frees itself for me

From thinker’s power my sense of self.


光中的孩子﹣兒童的心靈週歷
作者  麥可. 波頓                             賴心詩
39 
我聽見所有天使們說的話。
他們所給我的 他們的光,是由純金的線紡成的。
他們賜予我在生命中、在祈禱中 新的力量。
他們所帶給我的豐厚禮物,我謹慎地保藏著。

這個孩子在他母親的胸前慢慢醒來。
這金光所做成的斗篷由他穿上最聖潔。

39th  week    
I Listen to all that the Angels are saying.
They give me their light, spun on threads of pure gold.
They grant me new power in living, in praying.
They bring me rich gifts which I carefully hold.

The Child at his mother’s breast stirs and wakes slowly.
This gold makes a mantle to clothe him most holy.