2019年3月10日 星期日

心靈週曆 第 47週 3/10-3/16/2019

史代納博士著                       多蘿提亞.密兒賴心詩合譯校訂

從世界發源孕育之處將升起,
喚醒感知的生命,成長的喜悅。
現在願它找到這思考的實力
能被神聖力量準備完全
並強烈地活在我的存在之中

47th  week 

There will arise out of the world’s great womb,
Quickening the sense’s life, the joy of growth.
Now may it find my strength of thought
Well armed by powers divine
Which strongly live within my being.


光中的孩子﹣兒童的心靈週曆
作者  麥可波頓      賴心詩
47 
現在所有的生命雨後春筍般地
從富饒的萬物之母-地球中出現
喜悅到來為成長的動力,帶領她所有的孩子出生。
我的生命是迷人的,我的力量是確定的,
因為我是準備好的我的心是純潔的;
我可以加入在這一片光芒四射歡樂的喜悅和歡樂中!

47th  week  
Now springing from the fertile Mother of all living things,
the Earth,
Comes joy-of –growth, as power leading all her children unto birth.
My life is charmed, my strength is sure,
For I am armed – my heart is pure;
And I can join amidst this joy and merriment with radiant mirth!