2019年11月10日 星期日

心靈週曆 第 32週 11/10-11/16/2019

史代納博士著                       多蘿提亞.密兒賴心詩合譯校訂

我感到我自己的力量,結出碩果
同時獲得的力量讓我能給這世界,
在我的內心深處我感到被這力量充滿 
以清晰的洞察力轉入
朝向人生命運的交織。

32nd  week 
I feel my own force, bearing fruit
And gaining strength to give me to the world
My inmost being I feel charged with power
To turn with clearer insight
Toward the weaving of life’s destiny.


光中的孩子﹣兒童的心靈週曆
作者  麥可波頓                             賴心詩
32 
我的意志充滿了力量和火焰;
當白日逐漸變短,它燃燒的更明亮!
我面對這個世界,沒有害怕,
而且許多事情也變得越來越清晰。
雖然還有很多事我還不明白,
但我要去尋找光明。

32nd  week    
My will is filled with fire and might;
As days grow shorter, it burns bright!
I face the world; I have no fear.
And many things become more clear.
For though there’s much that I don’t understand as yet, I seek for light.