2013年12月1日 星期日

心靈週曆 第 36週 12/1-12/7/2013

史代納 博士著                       多蘿提亞.密兒 賴心詩 合譯校訂

在我的心靈深處那裡訴說著,
促請于這個啟示,
這宇宙的話語神秘地:
讓你工作努力的目標充滿了
我明亮的靈性之光,
犧牲你自己透過我。

36nd  week 
Within my beings depths there speaks,
Urging for revelation,
The cosmic Word mysteriously:
Imbue your labor’s aims
With my bright spirit light

To sacrifice yourself through me.

光中的孩子﹣兒童的心靈週歷
作者  麥可. 波頓                                  賴心詩 譯

36 
從我的心最深處的地方,我聽到了
必須聽到的聲音,
這強大音聲發出的字語:

“讓光在你心中,明亮,清晰,
 並在思維和行動中,閃耀。
 如此你將是我真正的孩子。“

36th  week   
From the deepest part of my heart, I hear
The voice that must be heard,
The mighty- sounding Word:

“ Let light within you, bright and clear,
 In thoughts and actions, shine.
 Then will you truly be a child of mine.”